Vikailmoitus

Teethän asuntoa, kiinteistöä ja piha-alueita koskevat vikailmoitukset sähköisellä vikailmoituslomakkeella.

Vikailmoituslomakkeella saamme tarkan kuvauksen viasta tehokkaasti ja tarkasti kiinteistöhuoltoon asti sekä asukkaan suostumuksen asunnossa käyntiin. Vikailmoituslomakkeella voit myös määritellä sen, saako asunnossa käydä yleisavaimella, sekä ilmoittaa asunnossa mahdollisesti olevista lemmikkieläimistä. Näistä syistä emme ota vikailmoituksia vastaan puhelimitse tai sähköpostitse.

Jos haluat liittää vikailmoitukseesi valokuvia, voit toimittaa ne sähköpostitse osoitteeseen huolto[at]hoas.fi. Valitettavasti tällä hetkellä vikailmoitukseen ei voi suoraan liittää valokuvia.

Tarkastathan ennen vikailmoituksen jättämistä vastuunjakotaulukosta, ettei korjausta vaativan vian korjaus ole asukkaan vastuulla. Jos vika on ollut asukkaan aiheuttama (kuten pudonneen hajuvesipullon rikkoma lavuaari) tai kuuluu asukkaan vastuulle (esimerkiksi sulakkeen tai palaneen lampun vaihto), voidaan sinua laskuttaa aiheutuneista kuluista korvausvastuuhinnaston mukaisesti.

Internetin ja kaapeli-tv:n ongelmissa sekä lämminvesi- ja sähkökatkoissa asukkaan kannattaa olla yhteydessä suoraan palveluntuottajaan.