Internet ja kaapeli-tv

Jos Hoasnet-yhteytesi ei toimi tai tv:n näkyvyydessä on ongelmia, tarkistathan ensin omat laitteesi ja niihin liittyvät kytkennät. Joskus laitteen uudelleen käynnistäminen tai tv:n kanavien uudelleenhaku saattaa auttaa.

Mikäli et saa ongelmaa ratkaistua omilla toimillasi, otathan yhteyden palveluntarjoajaan (DNA/Telia/Trinet). Palveluntarjoaja näkee yhteytesi tarkemmat tiedot ja voi näin ollen auttaa ongelmatilanteissa. Yleensä palveluntarjoaja kysyy tarkentavia kysymyksiä, joten yhteydenotto on hyvä tehdä kotoa.

Ongelman rajoittuessa sisäverkkoon (eli ongelma on esimerkiksi pistokkeessa), välittää palveluntarjoaja asiasta yhteydenottosi perusteella tiedon meille, jotta osaamme tilata paikalle oikeanlaisen korjaajan.